Alın kondu mu secdeye,
Gönül arşa yükselir.
Kalmaz arada bir perde,
Ölü kalpler bile dirilir!
Dünya kazanç pazarı,
Seni unuttum diyemem,
Benden uzaklardasın.
Seni sevdim vazgeçemem,
Sen benim canımsın...
Yaşamaksa benimki,
Başım ellerim arasında,
Beynim yaşadıklarımla!
Maziyi andım gün gün…
Ben nerde hata yaptım?
Neye nasıl aldandım?
Senin için ölürüm!
Dağları delen,
Şirin için,
Ferhat gibi…
Senin için ölürüm!
Kerem ile Aslı gibi…
Bir rüzgar ol arkamda,
Aşkınla uçur beni.
Bu ödül olsun bana,
Sarsın her yerimi…
Sensiz tabi olamam,
Beni halime bırak,
Ben zaten seninleyim…
Akşamı sabahı sensiz,
Seninle geçirmekteyim…
Bu kıskançlık bu haset,
Sen şehitsin,
Benim için yiğitsin.
Huzur içinde yat,
Benim işim artık ağlamak.
Dağları sen bilirsin,
Kuş gibiydi o gün kalbimiz,
Uçtu uçacak sanki bizden.
Biz çocuklar gibi sevinçli,
Tutuyorduk elimizden…
Dünya mı pembeydi,
Bütün renkler mi bilmem…
Bir yalnızlığın kucağında kaldım.
Nefsimle ben kavgalı ayrıldım.
Bir ona dargındım yaşarken!
Bu dargınlıktan çok mutlu…
Bir görevli, ben arabada itildim!
Neden bükülür boyunlar?
Ayrılınca iki sevgili…
Hasret mi doymaz beraberliğe?
Özlem mi ki deli…
Beraberlik bitmesin diye midir?
Eller durur hep kenetli!




-
Coşkun Arslan
-
Ebru Ercan
-
Abdulvahap Yektir
Tüm Yorumlarguzel eser
kutluyorum kaleminizi ve sizi.tüylerim ürperdi inanın çok güzel yüreğinize sağlık...saygılar
Tebrikler üstadım.gönlüne sağlık iyi günler dilerim...tam puan