bilir misin?
bir günde bile
ne de çok özlerim seni
inan ki
sensizlik bir çile
yokluğun öldürüyor beni
gezdiğim yerlerde
gonca gülleri görünce bahçelerde
o muhteşem gülümseyişin gelir aklıma
her gülüşünde
rengarenk çiçekler açardı yanaklarında
kırmızı bir gonca görürdüm dudaklarında
gök yüzünde bulutlar dolaşıp duruyor
sanki yağmur yağacak gibi akşama
rüzgarlar da boş durmuyor estikçe esiyor
senin kokun sevgin iyice sindi sevdama
hava kararınca gözlerimi ışık edeceğim yoluna
bakışlarım mutluluk saçacak inan senin dünyana
bu akşam hastalığın haberi öylesine üzdü ki beni
yanında olamadığım için yedim bitirdim kendimi
ne olursun sevdiğim sevgimle hemen ört üzerini
sıcacık etsin yüreğini bir daha üşütmesin seni
şiirlerimizi sık sık oku biliyorsun boldur (C) vitamini
sevdamı düzenli al sabah akşam antibiyotik yerine
ne oldu sevdiğim?
nazar mı değdi aşkımıza?
sen nerdesin? nerelerdesin?
günlerden beri
nedendir canım bu sessizliğin?
sakın kötü sözler söyleme bana
seni tanıdığımdan beri aklım sende
inan ki yalnızca sen varsın hayalimde
seni henüz bir kez bile görmesem de
ruhuma can verdin aniden gelişinle
sakın beni yarı yolda bırakıp da
zindanlarda boğma çekip gidişinle
ben senin aşkında kaybettim kendimi
bir tek sana verdim yüreğimdeki sevgimi
pazar günü İstiklal'e çıktım çok kalabalıktı
ellerin ellerimde yok diye göz yaşım aktı
hasretinle yangın yerine çevirdin her yerimi
adeta yakıp kavurdun kül ettin bedenimi
yıldızlar birer birer
dün gece düşüverdiler
bir tek sen kaldın
pırıl pırıl ışıl ışıldın
gök yüzünde
zaten gitmeden önce
bu dünyada mutlu yaşamak istersen eğer
yüreğindeki kini,öfkeyi,kıskançlığı at yeter
sevgiyle sarıl saygıda kusur etme insanlara
iyilik düşün,kötülükten uzak dur her daima
gözlerin gülsün yüzün tebessüm etsin
her gören ne de güzel bir insan desin
sen benim için renkli bir rüyasın
okşar durursun ruhumu
yemyeşil umut dolu bir hülyasın
coşturursun bütün duygumu
sen aklıma düşünce dalar giderim
gün batıp da akşam olunca




-
Hazan Karlıdağ
-
Filiz Ertek
-
Filiz Ertek
Tüm YorumlarBir kadına yazılan en güzel şiirler..teşekkürler..
Bu gün şiirlerinizle buluştum yine.Harika
Yüce şairim defalarca şiirlerini okuyan bir okur harikalar yaratıyorsun o ne engin bakış o ne güzel bir yürek yüreyiniz hiç solmasın ne diyeyim harikasınız bu gün İstanbuldan ayrılırken sizin şiirlerinizi alıp gidiyorum.Sağlıcakla kalın UNUT