-
03.01.2008
-
21.05.2007
-
19.12.2007
-
02.01.2008
-
24.12.2007
-
25.12.2007
-
14.06.2005
-
12.11.2007
-
14.11.2007
-
26.11.2007
-
23.11.2007
-
04.12.2007
-
07.12.2007
-
28.11.2007
-
30.11.2007
-
18.12.2007
-
28.12.2007
-
17.12.2007
-
03.12.2007
-
06.12.2007
-
27.12.2007
-
28.08.2007
-
23.11.2007
-
20.11.2007
-
19.11.2007
-
06.09.2004
-
13.11.2007
-
30.01.2007
-
05.12.2007
-
11.04.2007
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Hüseyin Erdoğan,yüreği sevgiyle dopdolu,duygu yüklü güzel bir insandır..Yakışıklı ve de karizmatik bir adam olduğu söylenirmiş bizim buralarda...Kibar ve zariftir..Şık giyinen,Türkçe'mizi doğru ve güzel konuşmaya ve de yazmaya gayret eden sevda önünde saygıyla eğilen,en doğal vitaminin sevgi olduğunu bilen,çevresinde yürekten sevildiğine inanan bir arkadaşınızdır,şiirdaşınızdır,şairdaşınızdır....
Ve de;
1 Nisan 1954'de Anamur'da doğdu.İlkokulu ve 1972-73 döneminde Anamur Lisesi Edebiya ...



