bu gün bir başka gülüyor yüzüm
sana kavuşacağım diye
bir umut düştü yüreğime
bir bak istersen şimdi resimlerime
ışıl ışıl değil mi gözüm?
birdenbire bu kış mevsiminde bile
her sabah bir başka çiçek gibi
rengarenk açıver dünyama
en güzel kokular yayılsın senden
benden tarafa esen rüzgarlarla
ben de kokularından bir nefes bile vermeden
ömrüm boyunca seni içime çekeyim doya doya
sen bir nehir gibisin
sevgini akar durursun yüreğime
bir meltem yelisin
benden yana estikçe
tatlı tatlı okşarsın
bedenimde bir iz bırakırsın
eğer ben şair isem
sen de benim şiirlerimsin
günlerce
dizelerimde çizsem resimlerini
aylarca yazsam seni
yıllarca anlatsam güzelliklerini
sen sevda nedir bilir misin?
hiç uyuyamadığın oldu mu geceleri?
bir dakika bile gözlerini kırpmadan
hiç sabahı ettin mi benim gibi?
yüreğinde hiç hissettin mi aşkın ateşini?
gözlerinden anladın mı delice sevildiğini?
sakın sen üzülme sevdiğim
bu gün biraz daha iyiceyim
beni perişan etse de hasretin
mesajlarınla düzeliyor moralim
bu kış aylarınla üşüyünce ellerim
yüreğimdeki sana siper ederim
sen benim sardunyamsın
pırıl pırıl aydınlık dünyamsın
sabaha dek gördüğüm rüyamsın
sen benim bitmeyecek hülyamsın
ömrümce yaşayacağım sevdamsın
sensiz ne güneş doğuyor dünyama
bir nehir gibi
sana akıp geliyor sevgim
yaşadıkça
serin sularımda yüzer misin?
gönlüm şırıl şırıl akan bir pınardır
sevgimi doya doya içer misin?
insanın sevdiği hastalanınca
kendisi de düşermiş yatağa
kaldıramazmış başını meğer
neredeyse dayarmış toprağa
hele bu yeni doğan bir bebekse
uçmaya hazırlanan bir kelebekse
sen benim dünyamdaki
pırıl pırıl gök yüzümsün
gönlümdeki gonca gülümsün
yüreğime özenle ördüğümsün
yanımdayken mutlulukla
dünyaya gülümsediğim yüzümsün




-
Hazan Karlıdağ
-
Filiz Ertek
-
Filiz Ertek
Tüm YorumlarBir kadına yazılan en güzel şiirler..teşekkürler..
Bu gün şiirlerinizle buluştum yine.Harika
Yüce şairim defalarca şiirlerini okuyan bir okur harikalar yaratıyorsun o ne engin bakış o ne güzel bir yürek yüreyiniz hiç solmasın ne diyeyim harikasınız bu gün İstanbuldan ayrılırken sizin şiirlerinizi alıp gidiyorum.Sağlıcakla kalın UNUT