Hoş Ça Git Sevgilim Şiiri - Yorumlar

Nida Mutlu
6

ŞİİR


2

TAKİPÇİ

Merhaba sevgilim.
Sana bu mektubu
Kehribar sarısı bir sabah vakti yazıyorum.
Güneş sıcak mı bilmiyorum
Çünkü ben içimde
Yokluğunun ayazına tutulmuş bir kış gibiyim.

Tamamını Oku

Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta