Yazık çok yazık
Ben ne gözlerin derinliklerine yelken açmışım
Sabahı olmayan gecede kayan bir yıldız edasıyla
Kaydın gittin sarı mavi yalnızlığa
Yazık çok yazık
Ben ne sözlerin büyüsünde yaşlanmışım
USTAM
Gömleğimi getirin diye bağırıyordu avaz avaz
Şaşkınlıkla bakındım sese
O ustamdı
Ne olduğunu anlayamadım döndü;
VATAN
Orada bir köy var uzakta demiş şair
Biz kör karanlıklarda kilometreleri ölçmedik
Sevgimizi verdik sadece sevdik
Havasını solumadığımız,
Tamam Şimdi Git Diyorsun
Tamam şimdi git diyorsun ama olmuyor be can suyum
Çınlaması eksilmiyor cemre düşen düşüncelerin
Tamam şimdi git diyorsun ama olmuyor be aşk hecem
Tanımak İstiyorum
Tanımak istiyorum o yazan yüreği diyorsun ya
Öyle bir hüzün kaplıyor ki beni
Ne ben kendimi ifade edebiliyorum o anda
Bu toprak öyle bir toprak ki
Buğday ekiyorsun buğday alıyorsun
Nohut ekiyorsun nohut alıyorsun
ÇINAR diyorsun oluyor adı Feyzullah ÇINAR
Ağıt söylüyorsun söz oluyor Mahmut ERDAL
Yanık yanık dert söyleyen diyorsun bu kez ismin Ali METİN
Türküde Ezgi Mektupta Namesin
Seni tarif ederken hep haksızlık etti sözcükler
Bir davanın sanığı yaptılar
Yargısız infazların sahibi sensin dediler
Sen aldırış etmedin serzenişlere
Uğurböceğim
Uğurböceğinin bir bensem diğeri sensin sevdiğim
Dünyaya nasıl bakarsan öyle gelişirmiş kader
Hadi yeniden bakalım geleceğe
Hadi yeniden uçuralım uğur böceğini
UNUTMADIM
Hayalimde canlandırmıştım seni
Kalbimde çizmiştim resmini
O bana ilk gönderdiğin resmin var ya
Kalbimde çizdiğim resimle aynı biliyor musun
Sevda Çiçeğim
Gözlerinin içine bakarak şiirler okur
Sana yüreğimi anlatırdım sevda çiçeğim
Senin hayallerimin sultanı olduğunu
Senli geçecek bir ömrü dillendirirdim bu şiirde




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!