SEVGİLİ
Bir yangının ortasında kıvılcım olup yanmayı
Bulut olup sessiz sedasız diyar diyar dolaşmayı
Bir çiçekte koku olup rüzgârla uçmayı
Sevdanın mutluluğunda sarhoş olmayı Bilir misin? sevgili
Gelsin Üstüme
İsyankar olmak en kolay yol
Bırakıp gitmek kaçış olanı
Zorluklara göğüs germek erdemlerin en güzeliyse
Elle gelen düğün bayram varsın gelsin üstüme..
DOYAMIYORUM
Seni seninle yaşamak güzel
Sen yanımda olmasan da
Sevgin o kadar büyük ki
Sana doyamıyorum
Bana Benziyorsun
Sen bana benziyorsun
Bazen bir ateş parçası
Kimi zaman masum bir kedi yavrusu
Sen bana benziyorsun meleğim
Benimsin (Kimse Üzemez)
Seni asla yalnız bırakmayacağım
İlgimden sıkılacaksın
Kırılacaksın belki tavırlarımdan
Üzemez kimse seni, sen benimsin
BİZ
Hepimizin farklıdır hikâyesi,
Birimizin geçim sıkıntıysa,
Diğerimizin sevda üzerine,
Öyle bir an olur ki
Ağız Birliğimiz
Bu güne kadar hali perişandı anlatımlarım
Kalem inliyor gelincik suskunlaşıyordu
Bir sebep arıyorlardı sanki
Yazılanların ardında ne gizliydi
ADALET ÖLDÜ PAŞAM
Çok geçmedi üzerinden 10Kasım 2013
Saat yine dokuzu beş geçiyordu
Şimdi adımlar durmuyor seni hatırlayan yoktu sanki ATAM
Sirenler bile çalmıyor denecek kadar kısık sesle duyuruyordu anıldığını
Kendinden Kıskan
Sevmeyi beceremediğim
Derdini dinleyemediğim
Üstüne titreyemediğim
Yalnız kaldığını hissettiğin
Ölen sensin aslında;
Çocukluğu yaşamak istiyorsun,
Oyuncaklarla dolu bir çocukluk yaşayamadın,
Çılgınlar gibi sevinemedin,
Çocukluğumu çocukça yaşamadım diyorsun,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!