Bir mazi vardı bizde
Yaşamış gibiyim seninle
Öyle güzel bakıyordun
Bakarken de yakıyordun
Hayalimdeki sen
Düşlerimdeki sen
Kin nefret riya yoktu sende
Hiç kırmadık birbirimizi
Bu zaman tünelinde
Böyle hayal olurmu deme
Görünce şaşırdım inan bende
Hayalimdeki sen
Düşlerimdeki sen
Kayıt Tarihi : 7.03.2012 20:16:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Sn: Zengin,
Bu güzel eserinizi,
Beğeniyle okudum.
Yüreğine salık
Kalemin daim olsun.
Başarının devamını diliyorum.
Dost kalemi kutlarım.
Nice güzel paylaşımlara.
Sevgi ve saygılarımla....
TÜM YORUMLAR (4)