'BENİ BİNLE ÇARP' (ARTIK SENİN KRALİÇENİM)' şiirime olan ilginiz için çok teşekkürler ...Rekor düzeyindeki yorumlarınız 720'i aştı...Aslında benim favorim 'Acılarla Vur Beni' ve 'Ben Gece Giderim Aşk Şehirlerinden' şiirlerimdi..Son dönemde yazdığım 'ÖYKÜSÜZ BEDENLER ŞEHRİ' ,' ACILAR ÇARMIHTA've şiirlerimi sevenlere ve yorumlayanlara armağan ettiğimYENİ yazdığım 'ÖLDÜR BENİ KRALİÇE' ,'KRALİÇELER YALNIZ ÖLÜR 'ile 'ÖLDÜREN SON VEDA'adlı şiirlerimi yorumlarsanız sevinirim... Yaşamınızda hep kendiniz gibİ olun ve asla hayallerinizi gerçeğe dönüştürmekten vaz geçmeyin...
Beni Binle Çarp/Artık Senin Kraliçenim
Aynaların beni göstersin baktığın her anda,
Cevaplanmamış soruların yaşlı yalnızlığında,
Adımı haykır çığlık çığlığa en derin uykularında,
..
-
Acılarla Vur Beni
Hülya Öztürk
22.01.2014 - 00:02Güzel ve anlamlı yorumlarınız için çok teşekkürler.
-
-
Giderdim Çok Uzaklara
Davut Akbaba
14.12.2013 - 04:27Farklı bir şiir gayet de başarılı bir yapıt tebrikler
Toplam 534 mesaj bulundu
-
düşünce
20.03.2012 - 19:12Düşünce eylemin sessiz halidir,henüz söylenmemiş bir cümledir.Örneğin şu cümle söylenmeden önceki hali:'Herkes küçük yaştaki kızlara güzel olduklarını söylemeli,her ne kadar öyle olmasalar da. Küçükken kimse bana güzel olduğumu söylememişti.'Marilyn Monreo
Toplam 6 mesaj bulundu


Site arkadaşımız Bayan Hülya Öztürk
** Doğum Gününüz Kutlu Olsun **
Şaire arkadaşımız Bayan Hülya Öztürk
<< DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN >>
Site arkadaşımız Bayan Hülya Öztürk
** DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN **
Toplam 33 mesaj bulundu