Ben seni ömür boyu hayal mi edeceğim.
Yeter! bu ızdırabım bitsin artık gel gayrı.
Aha ömür bitiyor. Görmeden gideceğim.
Senin de beklediğin; belki benim, bil gayrı.
Sensiz geçen yıllara, yeni yıllar ekledim.
Boş bir hayal peşinde ömür boyu bekledim.
Yerini hep boş tutup, bir tane yedekledim.
Ümit kalmadı artık, sen de bana el gayrı.
Sözleşmiş idik hani; Taa ki galu-bela da,
Aklım takılıp kaldı, bir çift mahzun ela da.
Adını beklerim hep, korkarak her sela’da.
Hafızanda bırakma benden bir iz; sil gayrı.
Kayıt Tarihi : 22.06.2026 09:44:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!