Seni buldum sonra
Bulduktan sonra sevdim seni
Sevdikten sonra yollar sevdi seni
Aldılar götürdüler uzaklara
Sonra uzaklar sevdi seni
Bastılar bağırlarına
Ölüp de dirilir gibi
Yepyeni bir güne uyanmak ne güzel.
Yepyeni bir ömür gibi...
Ne güzel ağaçtaki kuşun sesi,
Şehir canlanıyor, yedi yetmiş ayakta,
Prangamdaki zinciri tespih ettim,
Sabır çekerim.
Fıtratımı elek ettim,
Çile elerim.
Güneş ışık vermez oldu,
Gelme artık gülüm
Gelme
Vakit çok geç…
Günler kısa yaşamak için
Gecelerse çok uzun hayallere
Ağlamak faydasız
Var İken Var Olabilmek
Rükudan başka eğilmedi belimiz,
Doğrudan başka laf etmedi dilimiz,
Yanlış hiçbir işe el vermedi elimiz,
Sade secdede yüceldi başımız bizim.
Ne hayasız güruhsunuz ki
Vatan sevgisini alkolle karıştırdınız
Beş taş üç molotof atmak için yallandınız
Neslinizi Akdeniz’e döktük amma
Kırıntınız içimizde kök saldınız
Aldanmayın sessizliğe
Faniyim ne de olsa arım var,
Beni kollayan elden utanırım.
Benim de elbet ahu zarım var,
Sırrımı yayacak yelden utanırım.
Güzeli gösteren göz ile kaştır,
Biz bizden geçip de batıya meylettikçe,
Aklımız karıştı, fikirlerimiz yozlaştı.
Medeni olacağız diye kendimizden geçtikçe,
Sırtımızda kaftan, ayağımızda şalvarımız değişti.
Kılık kıyafeti dayatıp da bu halka zorla,
Gelmeyin kötülükler üstüme üstüme,
Benden dost olmaz sizlere.
Uzak durun yeter...
Meydan da okuyamaz oldum artık
Kötülüklere, hayınlara, iki yüzlülere ve çiyanlara,
Bir hata olmalı imalatında,
Bir günah karışmış temel katında.
Kudurdun bir anda çöpten tahtında,
Bir acayip mahluk, bir yılan oldun sen.
Baban sağ olsaydı onu keserdin,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!