Ah ! şu bahar ayları ,çiçeklerle güzeldir.
Bağlar ve bahçelerde böceklerle güzeldir.
Kuş sesleri kulağa hoş geliyorsa eğer ,
Sevgilime aşığım demeklerle güzeldir…
Düşünsene bir kere dünyaya dalıp gittin ,
Şiirler yazmaktayım, hiç aldırış eden yok,
Vatan millet Sakarya, olmazsa dinleyen yok.
Ben çok kötü şiirler, yazan çizen biriyim,
Bunları kıskanacak, geçerli bir neden yok.
Ruhum ağır ağır çöker,
Göl içinde kurşun gibi.
Ömrüm yavaş yavaş gider,
Sona varsın dursun gibi.
Sözlerine dikkat eyle,
Akıp gider her menzile,
Bir gün gelir düşer dile,
Duruşunla yorma beni.
Vara yoğa dalıp duran,
http://dusunceuretelim.blogspot.com
Dedim ki gözlerin yeşil mi senin,
Basmayın üstüne çim dedi bana.
Dedim ki saçların selvi mi senin,
Sorana bağlıdır kim dedi bana.
Sen; hece vezninde zaten bir şiirsin,
Bana heyecanla okumak kalıyor.
Sen; sarı bir çiçek, bilene nimetsin,
Bana şöyle can’dan koklamak kalıyor.
Şiir yazmak bir duadır,
Duyar mısın yüce rabbim.
Her şey zaten bir rüyadır,
Duyar mısın yüce rabbim.
Gelen coşmuş giden coşmuş,
dusunceuretelim.blogspot.com
Bakmayın böyle sakin durduğumuza,
Hani zaman zaman bir araya geliyoruz ya.
Kışın ayazında,
Sobanın başında,
http://dusunceuretelim.blogspot.com
Dağda çocuk olmak için,
Büklüm büklüm bükülürsün.
Acımış bir elma için,
Karga gibi süzülürsün.
Borazan Şadi’nin kulaklarını,
Tıkarken ezmişler yanaklarını,
Kağıtla kırmışlar parmaklarını,
Gene de katlanmış ıh diyememiş.
Vasıfsız edepsiz iki huriye,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!