Okulum bitince olduk bir imam,
Vazifeyi aldık her şey tastamam,
Lakin araç bulup bir köye varsam,
Daha görünmeyen günlerimiz var.
Etrafını çevirmiş,cahil ve cühelalar,
Kapatmışlar yolları,alem de,sefadalar,
Ellerin den bir gelse,Tanrı’yı çalacaklar,
Bu ilimsiz,irfansız,imansız,yalakalar.
Hasan Arpacı,2017,Üsküdar
İnandığın gibi yaşamak güzel,
Yaşadığın gibi inanmak güzel,
İkisi de olmaz diyorsan dostum,
Ahlakın da bunu aramak güzel.
Hasan Arpacı,2001,Üsküdar
Tabutun yanında,
Bekleyenlere bakın,
Çoğu acı duymuyor inanın.
Tabutun çevresinde,
Tanrı;
Benim kalbimde diyorsun ya,
İnanmıyorum.
Çünkü,
Temiz olmayan yerde,
Tanrının ne işi var.
http://dusunceuretelim.blogspot.com
Garip geldi garip gider,
Dinler bunun neresinde.
Hangi kitap zulmü sever,
Zalim; mazlum ensesinde.
http://dusunceuretelim.blogspot.com
Bu dünya kimseye kalmaz demişler,
Kalanı da fitne,fesat yemişler.
Kendine güveni olan canların,
Hükmünü verenler infaz etmişler.
İnsan susadıkça,
Su içmek ister.
Bulamazsa bir yudum suyu,
Tarumar olur,
İnsan bu,
Üzülür içer...
Sevinir,
İçer...
Her gün işe,
Bir gün cenazeye,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!