Bu şarkı çağırır aşkı.
Oysa o gitmedi içimde.
Bu şarkı sürekli gözyaşı.
Hasret nağmeleri dilimde.
Ah...işte yine gördüm o güzeli.
Mutlu ediyor beni gülümsemesi.
Bu bir aşka çağrı o göz süzmesi.
Beni her gördüğünde neşesi.
İnan güzel kız sana hayranım.
Bayram arifesi , kemeraltı kalabalik.
Sevdiğimi gördüm , kalbim kabarık.
Körfez vapuru bekler, iki aşık
Kalbim, midem aç, çayımda kaşık
Vapur serin, gevrek ,peynir katık.
Aydın dağlarında efsane.
Dikenli kozak içinde hazine.
Görüntüsü ağacı şahane.
Aydın dağları dolu kestane.
Aydın dağında efeye besin.
Bir Istanbul var içimde buruk.
Iki ergen aslında aşkı bulduk.
Kız güzellikte doruk.
Genç ise ürkek, tutuk
Güzel kız için o mutluluk.
Anılarımda kaldı yarım bir şeyler.
Bilmem ki... herkes böylemi sever?
Nedendir bir güzel aklımda hep gezer.
Bu tutku benim ömrüm ile biter.
Bu ayrılık bu sevdaya hiç yakışmadı.
Ay yıldızlı forma taşımak hakkı,onur.
Karşıyaka sana ne büyük gurur.
Boyunlarda yeşil kırmızı atkı durur.
Ay yıldız forma Atatürk'ten armağan.
Atatürk spor kulübünü ziyaret etmiş.
Yaz ama hava çok soğuk.
Çünkü sen yoksun üşüyorum.
Bir yıl bekledim boşuna gidiyorum.
Meğer sen beni unutmuşsun
Az bile olsa kalmadı mı aşk mirası?
Azerbaycan şahlandı, düşman pişman.
Karabağ dağında, her nefer kahraman.
Düşman kaç, kalmadı sana zaman.
Türk geliyor!, artık halin yaman.
Azerbaycan etmiş niyet, sana yok kısmet.
Sevdim , çok sevdim ama söyleyemedim.
Belki aşkından emin oldum diye erteledim.
Cennet hurisi, yaşamın güzelliğini öğrendim.
Bir bakışın ile aşkın hislerini hissettim.
Her erkek sana koşar iken sen bana yürüdün.




-
Hakan Özüçelenk
Tüm YorumlarKabiliyet arzeden özelliğimin denemelerini şiirlerimle ortaya çıkarmaya çalışıyorum. Eğitimim sırasında edebiyat hocalarım bu konuda sadece yazdıklarıma not vermemekle yetindiler Benim bunları yazamayacağımı belirttiler Hatta bir yarışmada birinci olduktan sonra bu yaşta bu çocuk bunu yazamaz diye İ ...