Fırtınalar kopuyor içimde seni andıkça.
Bazan kurumuş yaprak gibi düşüyorum.
Bazan titreyip sensizlik ten üşüyorum.
Bazan anılarda hep seni düşünüyorum.
Bir gerçek var ki... zaman azaldıkça.
Aşkına inandım, geldim Istanbul mahallene.
Gördüğüm an gözlerin söyledi çok bahane
Sen yine güzel sarışın ,alımlı şahane.
Ama aşkın bitmiş,sevdiğin yalan.
Hani çok seviyordun?herkese ilan ederdin.
Sana gelmese bile aşkımın sesi.
Yankılanıyor, çınlıyor evrende.
Belki kara deliklere ulaştı.
Ama senin haberin bile yok.
Yazdığım şiirler yıldız gibi kayıyor.
Sana kavuşmanın bir yolu olmalı.
Gönlüm senle hep sevgi dolmalı.
Ayrılık yetti artık doyasıya sarılmalı.
Aşkı isteyen bunu böyle yaşamalı.
Güzel olan hep yerinde kalmalı.
Ben aşkımı yaşıyorum
Taze sıcak yüreğimde..
Ben seni yaşıyorum.
Anılarımda düşlerimde.
Senden geriye bir ben kaldım.
Yok bir iz. ne de haber ne de ses.
Oysa geçmişte birikmiş sevdam var.
İkimiz arasında yaşananlar çok güzeldi.
Masum bir aşk ve karşılıklı gülümseme.
Seni tekrar sevmek istiyorum
Yeniden baştan delicesine.
Seninle el ele dolaşmak.
Okul yolunda buluşmak.
Bir çocukluk aşkımsın.
Masum ve gizli sevdasın.
Belli etmeden yaşadım.
Kendin olduğunu bilmezsin.
Bazen koyu bir tutku.
İçimde büyüttüğüm aşk ağır.
Sevgilim hem kör hem sağır.
İsyan et gönlüm , kadere bağır.
Aşkımın bundan sonrası kahır.
Artık gülen gözleri gülmüyor.
Masum bir güzelliğin, hayatımı sarması.
Aradığım güzellik, narin, alımlı , sarı olması.
Aşkın başlaması için herşeyi yapması.
Neden bekledim ki?, gençlik hatası.
Bu sevda bildiğiniz klasik değil, aşk öyküsü.




-
Hakan Özüçelenk
Tüm YorumlarKabiliyet arzeden özelliğimin denemelerini şiirlerimle ortaya çıkarmaya çalışıyorum. Eğitimim sırasında edebiyat hocalarım bu konuda sadece yazdıklarıma not vermemekle yetindiler Benim bunları yazamayacağımı belirttiler Hatta bir yarışmada birinci olduktan sonra bu yaşta bu çocuk bunu yazamaz diye İ ...