Samsun'dan Erzurum'a
Artık bundan sonra aydın dimağınız,
Özgür bayrağınız,
Artık bundan sonra dostu düşmanı tanı
Anlat bu yazılan destanı
Aşk olsun yıllara geçip gittiler;
Şarabı sevdamı içip gittiler;
Kuş oldu aniden uçup gittiler;
İşte o yıllardan anılar düşte,
Çoğunu yaşadık Sarıkamış’ta...
Sisli bir gecede Sarıkamış'ta
bu tren garında seni aradım...
titredi bedenim soğukta kışta
zemheri karında seni aradım...
benzettim birini sen misin diye
Sarıkamış Sarıkamış
bu ne yaman duman kar kış
göklere çıktı yakarış
Sarıkamış oy oy oy Sarıkamış
karlar yüklü şu tepeler
düşün ki yokum ben, yitirdin düşün
hangi dostun sana el uzatacak ?
tükettin, sonuçta bitirdin düşün
kim sana yanacak ? kim ağlayacak ?...
görüşmeyeceğiz düşün bir daha...
Sen salkım söğüdümsün,
Sakin dalını kesme...
Umduğum, küstüğümsün,
Ben küssem de sen küsme...
Kök saldın içerime,
Sen salkım söğüdümsün,
Sakin dalını kesme...
Umduğum, küstüğümsün,
Ben küssem de sen küsme...
Kök saldın içerime,
Salkım söğüt bezenmekte bugünler
Dalları yeşiller sarmada artık...
Kışa kaldı geçen mevsimli dünler
Yaza hazırlık var mühlet adımlık...
"ben seni seveyim, sen beni sevme
öylece bir şeyi yaşamak güzel...
hattaki yazarsam asla evirme
kalbini sevgiyle döşemek güzel...
alışık değilsen boşa gitmez mi ?
Sendeki güzelliğe
Kafamı taktım yine
Alevler sardı beni
Kendimi yaktım yine…
Kaşın, gözün, yanağın




-
Gürsoy Solmaz
-
Gürsoy Solmaz
-
Gürsoy Solmaz
Tüm Yorumlar"yarası saklıyım sen sen ol sorma
yarası saklılar gizli ağlarmış...
har vurup canıma harman savurma..."
sevdalar yürekte kanlı çağlarmış..."
Garibim namına kerem diyorlar...
Garibim namına kerem diyorlar...