bir geceyi daha eksilttim kendimden
karanlık, adımı unutarak geçti üzerimden
suskunlukla örtülüydü içimin haritası
ve hiçbir yol bana çıkmıyordu artık
tam o anda ne mi oldu?
göğün derin yerinden kopan bir çizgi
bir kor gibi geçti içimden
yanarak, yakarak, hatırlatarak
anladım:
bazı düşüşler yok oluş değildir
göğe yazılmış bir itiraftır aslında
kalbim
uzun zamandır kapalı bir kapıydı
ama o ateşli iz
gözüme değdiğinde
içimde sakladığım bütün geceler
birden aydınlandı
şimdi biliyorum
her uğultu bir boşluk değil
bazısı
içine düşen yıldızın sesidir
ve ben
ilk kez korkmadan bakıyorum karanlığa
çünkü biliyorum
bir yerinde mutlaka
yanarak geçen bir ben varım.
S.GÖL
Kayıt Tarihi : 4.05.2026 21:05:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!