Sen gördün mü sana yazdığım şiirleri.
Okudun mu duman duman, keder hüzünlü.
Bazen adı kış oluyor bazen de gün sonu.
Ne manalar gizli boyu aşmış deniz gibi.
Renklerde gizlenip yaşıyorum bazen.
Sonbahar çiziyorum, sonra bir de ağaçlar.
Gül çizdim, gün gelir görürsün dedim.
Alsam elime fırçayı, sen çiziyorum bazen.
Çok şey çiziyorum ama bir ben görüyorum seni.
Başkaları, başkaca şeyler görüyorken.
Işık nerden geliyor vesaire vesaire.
Ama seni görmüyorlar görmezler, bende gizli.
Kenan GEZİCİ 14/05/2026
Kenan Gezici
Kayıt Tarihi : 14.05.2026 19:58:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!