Bir hakikat vardır;
her kula söylenmez…
Bazı sırlar,
gecenin koynunda saklı bir dua gibidir.
Bilmesi gereken bilir;
ötesi kalabalıktır sadece.
Çünkü hakikat,
her gözün taşıyacağı yük değildir.
Kimi söz vardır,
dile düşerse kirlenir.
Kimi gerçek vardır,
susuldukça büyür içimizde.
Ve insan…
en çok da bildiğini herkese anlatınca
kaybeder manasını.
Onun için ey gönül,
her kapıya açma içindeki mahşeri.
Bir gerçeği
bilmesi gerekenin dışında kalanların
bilmesine gerek yoktur.
Zira sır,
emanettir.
Emanet ise
her omuza yük edilmez…
Kayıt Tarihi : 27.10.2006 16:43:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




YÜREĞİNİZE SAĞLIK MUHSİN BEY
Sensiz gececekse ömrüm
Sen olmassan yanımda
Tutmassan ellerimi
Ne anlamı var yaşamamın
Sen olmuyacaksan yanımda
Şimdi ALLAH canımı alsın
Ya ecel gelsin ya sen gel
Gel al beni
biliyormusunuz hayat çok acımasız birileri hep sever diğeride acımasıca zulüm eder kavuşmak derseniz asla haramdır bazan dua ederim rabbime ve birde şiir yazdım bu yüzden kavuşmak yok ise sevgi olmasın içim acır okurken
sanırım biz bu hasret dizelerini hep yazacağız çünki gönül gözleri kör olmuş dostlar yüreğinize sağlık tebrikler
Başarılarınızın devamı dileği ile...
arzu ettiginiz karsilik olmuyor her zaman sevgide.
guzel eserlerinin devamini dielriz.
saygilar
TÜM YORUMLAR (19)