"Karanlığı içtiğim, kadeh kırıldı! Can kesiği, doldu dünya!"
Kimsesizliğim,
Kıvrıldı ayak ucuma.
Uçurdu düşlerini,
Avuçlarımdan!
Kırıldığım yerde,
Can çekişirken,
Vardığım sandığım yolların,
Çıkmaz uçurumlarında.
Ömrümün en güzel düşünden,
Uyandım, bir gece!
Gün daha aymadan,
Bağlandı geceye!
Artık hiçbir düş,
Avutamaz yeryüzünü,
Zehrini içti gözlerinden.
Vuruldu bu gece.
Düş Lem
Kayıt Tarihi : 22.06.2026 02:21:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!