Şiir dediğin aşk üzerine yazılacak.
Aşk dediğin de çilingir gibi olacak...
Açacak sendeki tüm kilitleri...
Kalıpları, tabuları yıkacak...
Beynin değil, kalbin çalışacak.
Aşk en güzel duygudur.
Karşımızdaki kişiden değil,
Özümüzden gelir bu duygu...
Önceleri kör olsa da gözü,
Zamanla sizinki kadar
Güçlü olmadığını sezersiniz
Cadde üzerinde oturuyor olmak,
Caddenin her türlü gürültüsüne aşina olmak demek..
Ve aynı zamanda;
Son volüm cıstaklı müzik sesinden,
Bazen de araçlardan inen serserilerin çekişmesinden,
Gına gelmiş olmak demek.
Nene’nin etrafında her akşam toplanıyoruz
Kızlı oğlanlı onyedi- onsekiz çocuk.
Benimle ondokuz galiba...
Yetmişli yıllar,
Evlerimizde tv yok henüz...
Evin gelini sobanın başında
İçime bir deli kaçmış,
Ya da içimdeki deli kaçmış,
Kapıları kapatın.
Sabah için geç,
Öğlen için erken sayılacak saatte
“kafa dengi”nle avm’ye gidilir.
Yağmur da Yok, Güneş de..
Puslu Bir Ankara Sabahı.
Bugün Pazar.
Daha Kargalar Uyanmadılar!
Rutinleri Bitirdim.
Zaman Artık Benim.
İçimden yine sen gelip geçtin,
Neresinden tutsam HİÇ'lik bu değneğin...
Rüyada rüyaya dalması gibi;
Bilmezse uyanmaz insan dediğin..!!
f.a
Sosyal medyada gezerken,
Bir ileti düştü önüme. 🎶🎵
Ve muazzam zenginlikte
Bir his paleti açtı içime.
Ben bunu boyarım arkadaş.
Harflerle, kelimelerle,
Siz hiç burnunuza çalınan bir koku ile,
kırkbeş yıl öncesine gittiniz mi?
Ben gittim.
Bedensiz.
Olağan şekilde değil de,
Yıllar öncesi kullandığımız tek güzergahla döndüm eve
Beyaz kristaller inmiş
Gökyüzünden.
Sessiz, dingin, benzersiz.
Tüm kaosu kapatmış.
Güneş şavkımış üstüne,
Gözlerim kamaşmış.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!