Hep mi kadının gözyaşları için yazılır şiirler?
Sormazlar mı hiç, bir erkek nasıl ağlar diye?
Yok mu bir erkeğin hıçkırık sesini duyan?
Kim tatmış bir erkeğin gözyaşının o acılığını?
Kim tartmış bir damlasının ağırlığını?
Kim kaldırabilmiş avuçlarında , bir damlasını,
Kim saymış tane tane?
Kim görmüş bir erkek ağlarken,
Bir erkek nasıl mı ağlar?
Bir erkek sessiz ağlar, hiç hıçkırmadan.
Yağmurlu havaları bekler,
Gözyaşlarına perde olsun diye.
Ya da açar bir türkü,
"Güzelliğin on para etmez," der, teselli bulur.
Yazını kışa çevirir üşür ,
"İncecikten bir kar yağdırır," yüreğine.
Lambada titreyen alev olur , alev titredikce ,
O da titrer, üşür, buz tutar kalır bir erkeğin yüreği.
Ya bir sıcak çay doldurur, alır avuçlarına,
Isıtır buz tutan yüreğini,
Yüreği eridikçe damla damla, o da ağlar.
Ya da bir rakı bardağına buz niyetine koyar
Akan gözyaşlarını.
Her yudumunda dertlerine şerefe der , kaldırır bardağını ,
Her yudumunda oturur hüngür hüngür ağlar.
Eğer erkekler ağlarsa, o türkülerdeki gibi ağlar.
Şiirlere mısra olur, hecelere harf olur, akar gözyaşları.
Erkekler ağlar ise, adam gibi ağlar ,
Kimseye beddua etmeden sessiz,
Kayıt Tarihi : 30.05.2026 18:40:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!