Benim bakmaya doyamadığım gözlere,
Bir başkası bakarsa,
Aşk o zaman affetmez işte bizi.
Dudakların bir başkasına,
Seni seviyorum derse,
Ben ellerim cebimde yürürüm hep.
Yağmurlu havalarda dışarı çıkarım,
Şemsiyesiz dolaşır şiir yazarım.
Ağlarım bazen kendime sarılırım.
Ben otobüs köşelerinde otururum hep.
Sevdiğimi anlatıyorum ona,
Ah bir bilse,
Sevdiğimin o olduğunu.
Ah bir hissetse keşke,
Onu gördüğümde kalbimin durduğunu...
Senin aşkınla her yerim yanarken,
Bir bilsem, kimi beklediğini .
Umutsuzca adını sayıklarken,
Ah bir bilsem, kimi sevdiğini.
Özlem her yerimi sarmışken,
Bazen her şeyi bırakıp gidesim geliyor,
Yarını göremeden bitesim geliyor.
Umutsuz, çaresiz bu fani dünyadan,
Gideyim diyorum aklıma gözlerin geliyor.
Bedenim bu aralar fazla yoruluyor,
Keyif almazdım bir günümden,
Rahatsızdım hep dünümden,
Geldin vurdun can evimden,
Seni hak edecek ne yaptım?
Aklım almıyor.
Bir gün pencerene bir kuş konarsa,
Ayağındada bir şiir bağlıysa,
Al içeriye,
durmasın soğukta.
Onu ben gönderdim.
Sen boşa dil döküyorsun karşımda,
Söylediğin her söz bir melodi gibi çalar kulağımda.
Ela gözlüm alın yazım,
Beni koyup gitme biçare yollarda.
Beni mahrum bırakma kokundan,
Eğer olurda bir gün,
Kapımı herkese kapatırsam,
Sakın korkma.
Anahtarı sana vereceğim...
Şehir koşuşturması içinde,
Çabalarken her işe,
"Yetişemiyor artık Enes" deseler,
İnanmazlar... inanmazlar...
Şu gencecik bedeninde,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!