Acımı biriktirdim gelirsin diye…
Bu gidişin sebebi neden niye..
Yaşlarımı yüzdürdüm akan suya..
Gelmedin sarayım doya doya…
Mutluluk kapısı bana kapandı…
Filizlenip açsam onun yoluna...
tomurcuklar saçsam onun yoluna...
Ben yanarım bülbül feryad ederde...
O gelmez benimle yolun sonuna...
İlk seraba kanarsın...
Çölde suya yanarsın....
Bu hakkın yoludur....
Yunus kaçmayı ne ararsın....
Bilki aşkın yolu taş....
Heyyyy yurdumun en güzel şarkı notaları,
Rüzgarlı güneşin şehri selamlaması…
Tramvay kalabalıklarında çalan selvi boylu müziği..
Ve güzel yurdum insanlarına Merhaba…
Çapa pazartekke findıkzade haseki..
Yüzüncü yıl şubatın hemen başı..
Öyle bir afet’ki yuttu hatay maraşı..
Adıyaman antep on şehir bir tufan..
Ne yürek dayanıyor, ne duruyor gözyaşı..
Sessiz bir bekleyiş gönüllü yüreklerde;
Seninle ne resimlerimiz vardı yağmurda…
Şimdi iki yabancı gibiyiz…
Dün akşam sicim sicim yağan yağmurda..
Gözümden akan sendin damla damla…
Ne güzel günlerimiz vardı seninle…
Ne iyi gününü gördüm ne gülüşünü...
Yıktın dağıttın evi ocağı..
Uykularım haram gençliğim viran...
Çektin gönderime zalım sancağı...
Vay zankirek seni zalım,
Ne olacak benim halım,
Açmaz oldu gonca gülüm.
Ölmeden bir kez görüm…
Yokuşundan bakmaz oldum..
Bir yol tutmuş gidiyorum...
Amaçsız,sorgusuz,sualsiz.
Geri dönüşü olmayan bir yol.
Sonuç;zaten öleceğiz...




-
Demirhan Ahmet Öztürk
Tüm YorumlarTakipçinizim sayın şair bey O?