Saçımdaki beyazlar...
Sana ait değilki..
Ne yaşattın dertten başka...
Şimdi neyi düşünüyorsunki....
Yokluğunu dinliyorum bu gece….
Karşımdasın bana bakıyorsun…
Hep aynı cümleyi kurup…
Neden sigaranı efkarla yakıyorsun….
Sorma gülüm sorma yeşile hasretim…
Her meyvenin sonu mutlak dışkıdır....
Her delinin meziyeti mutlak aşkıdır...
Her gecenin sabahı mutlak hakkındır...
Hakkı bilmeyen elbette şaşkındır...
Eski radyolarki şarkılar gibi eşsiz,
Dolmuş bir bulut gibi sağanak,,
Yağmur sonrası toprak kokusu,
Yanar senin içinde……
Çirkin ördek yavrusu gibi sessiz,
Zülüf dökülmüş yüze...
Gerek varmı tatlı söze....
Ben derdinden del oldum...
Elden ele geze geze....
Sabahın şafağı gibi...
İstanbulu dinliyorum sessiz sessiz...
Bir yanımı yel aldı bir yanım sensiz...
Bilirmisin ben bu saatlerde sen olurum...
Sabahı beklerken hep aynı kimsesiz...
Yokluğun sigaramda duman duman....
Ben o yarın sebebinden olmuşum hasta
Ne dosta diyebilirim nede dosta..
Sarsalar bedenimi koçtan koyundan posta..
Karagözlüm nerdesin gelde şifam ol…
Bir gün daha geçti bak sensiz..
Tüm hüzünleri topladım bu akşam…
Tüm anıları çalıyorum sırayla…
Bu geceyi yalnız geçiriyorum…
Yaşıyorum bu hayatı sarılmaz yarayla…
Sensizliği söylüyor tüm şarkılar..
Gönlümün en saklısındasın şimdi..
Yaşarım sensizliği sana hissettirmeden.
Yokluğun duman duman ciğerlerimde…
Varlığını gizlerim acımı dindimeden…
aşk ateşi debreşir
yattığı yer teneşir
ben tutkumu dizginledim
o sinek olup tüneşir




-
Demirhan Ahmet Öztürk
Tüm YorumlarTakipçinizim sayın şair bey O?