Bu ömür ağır gelse de,
Hasretinle yandığım her âna razıyım.
Yeter ki,
Gözyaşımda seni göreyim,
Her düşümde sana erişeyim.
Gözlerimde bir yıldız gibi sen parlıyorsun,
Gece karanlığında bile kalbime ışık saçıyorsun.
Düşlerimde iki kişilik bir dünya kuruyorum,
Sen ve sadece sen...başka kimse yokmuş gibi.
Aramızda yollar, şehirler, mevsimler
Ama kalbim hep sende, hep seninle bir yerlerde
Ne seni sevdiğime pişmanım, ne de bu aşka
Yansam da sana, gönül usanmadı asla
Kalemim hep seni yazar gecelerde
Aramızdaki onca uzun mesafeye rağmen, ne seni sevdiğime, ne bu aşkı seninle yaşadığıma, ne sana ve senin hakkında yazdığıma, ne de kendi özgürlüğümü hiçe saydığıma pişman oldum
Yine o güne yeniden o sahneye dönsem
Yine seni seçerim yeniden seni severim...
Bir denizdir yokluğun, engin ve derin,
Derinliğinde kaybolurum, an be an.
Kıyılarında ağladığım uzun uzun,
Dalgaların ritmiyle örülü bu hüzün.
Ve her dalgada seni ararım, umutsuzca.
Özlemle dolu gökyüzüne uzanan,
Yüreğim sana bir şehirdi
Ama şimdi sen
O şehrin sınır dışındasın
Çünkü sen bana artık yasaksın
Ben de sana yasak
Yüreğim sana bir şehirdi
Sadece Aşk açar zindan olmuş yüreğin kapılarını,
Dudaklardan dökülen aşk dolu sözlerle çözülür zincirleri.
Açılır tüm yürek pencereleri sonsuzluğa,
Derin nefesle yeniden doğar ruh özgürlüğe.
Girer içeri aşkın ışığı, aydınlatır en karanlık anılarını,
Umudu yeşertir, sevgiyle sarar her yaralarını




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!