Dudağımda acı bir şiir ,burnumda keskin bir hasret kokusu,gözlerimde yorgun bir bekleyiş...
Seni düşündürtükçe öldürten ,öldürdükçe düşündürten derdi kime nasıl anlatacaksın?..
Ne diri,ne bilgi,ne ilgi
Yokluk illa yokluk
Ben varım deyu
Yoksa enel hâk mı deyu aşk bize?
Bir ömür aradığımız bir d/izdir
Başını yasladığında tüm acıları geride bıraktıran bir d/iz...
Kanadı kırık kuşum ;bu,insanoğlu.
acıyada ,ölümede alışır
Her türlü zülme boyun eğer
Yeter ki kendinden uzak olsun yakılan ağıtlar.
Ah ah sen kanadı kırık,ben boynu bükük
_Gazze _
Mutluyum,tam her şey yolunda derken anlam veremediğin rutinleşmiş bir eksiklik olur
içinde.Bu eksiklik ,içini kemirir ama anlamak imkansız gibi.eksikliğin anlam arayışı ,
eksiklik,eksiklik, eksiklik ...derken ay çıkıp bir kez daha gülümser yüzüne.
Ölmek büyük bir lütuf olurdu oysa. Ben, her kelimeyi yuttuğumda bin parçaya bölünüyorum da; ne ölebiliyorum ne de yeniden tek parça kalabiliyorum. Dağılmış bir tesbih tanesi gibi, her yanım ayrı bir sızı, her yanım ayrı bir suskunluk...
Ey aseman merhamet yağmurunla ıslandır gözlerimi
Merhamet yağmurun yağsa üzerime göz yaşıdır,yağmurdur, sudur derler.
Bilmezler kalbime oturan acıyı,yüreğime saplanan sancıyı
Ey aseman hırkanla ört buz kesilmiş yürekleri
Halım biter oldu,hanım viran oldu
Söyle bana neyleyim ben böyle hancıyı
Mevsim güz zamanı içim hamuş, aklım tarumar Gözlerim maşuk'u arar, yüreğim kan
ağlar. Zahirde muhlisler var, batında süveydalar. Hafız!Bu yol,bu mecra tecellide
maşuk'a meftun olmak, hakikatte maşuk'a mefruk olmak değil midir?
Ahir zamanın müridi olmak zor. Öyle bir zaman ki ne utanma kalmış ne ar. Yerim
Dışarıya gösterdiğin bahçen envai çiçeklerle dolu
İçindeki bahçen solmaya yüz tutmuş...




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!