Bir acayiptir şu insanlar.
Hakikati bulayım diye türlü yollarda yürür.
Rastgelse enkaza bir yerde bir gün,
Hakikat onlara, onlar hakikata tükürür.
KANDI
Dostumdu kardeşimdi
Kılıcı,kını kandı
Göçtü gitti buralardan,
O,şehedet şerbetine kandı.
KANSIZDI
Sanki karanlık ta sevgi arıyor bir kişi.
Kesilmiş umudu dinmez göz yaşı.
Korkar soramaz varmıdır yoldaşı,bilmez;
Bir ses bekler arkadaşı..
Yaşam bir ince ip,
Ha koptu,ha kopacak.
Ahir zaman bu zaman,
Kıyamet....
Ha koptu,ha kopacak.
Doğdumda ayrıldım öz vatanımdan.
Nefsimi doyuramadım dünya malından.
Işık hızıyla gelip,geçtim dünyadan.
Yoksa,bir hayalmiydi gördüğüm dünyadan.
Hayat dediğin nedir? mumda bir titrek alev,püf desen sönecek.
Varmıdır bir baba yiğit ecelle yenişecek?
Bu dünya bana göre değil
Biliyorum.
Giden gider son nefesini verip,
Ben kalıyorum.
Boğuldum günah batağında,
Olta attıysan ipi vardır.
Zalimlerin ettiği kardır.
Balta tuttuysan sapı vardır.
Delikanlının sözü birdir.
Pencere yoksa kapı vardır.
Ölümden zordur,iyi bilirim ayrılıkları.
Yok eder umutları,
İstesede bırakmaz ki intihar bulutları.
Unutturur yenisi kırılan oyuncakları.
Bir başkası getirmez ki yok olan umutları.
Yad eller veremez ki özlenen mutlulukları
Hani hatırası kalırya sevdiğin giderken,
Anlarsın.yanlızlığına ağlarsınya.
Titreyen gözlerine tutunupta bir damla yaş,
İncecik sızlarya yüreğin ta derinlerden,
Ceza çektirirya sana katil geceler,
Ellerin mektupları hatıraları yakarken.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!