Sevdiğimden ayrı düştüm düşeli,
Yüreğime ateş düştü yanarım.
Heba oldu gitti genölik çağlarım.
Yüreğime bir ateş düştü yanarım.
Gönlümdeki goncalarım ayrıştı,
Gün gelip solacak göze güzel olanlar
Mutluluk istiyorsan yüreğimden sev beni
Bırak mazide kalsın tüm acı hatıralar
Mutlu gelecek için ta yürekten sev beni.
Yaralı yüreğimi sevgiyle okşayacak
Cehennem kaynar özüm’de
Yalanım yoktur sözüm’de
Tütüyorsun YÂR gözüm’de
,,,,,,,Yürektendir benim ağrım
,,,,,,,Bu ilk değil sana çağrım
Bu hayatın çetin zorlu yolunda
Yürüdüm yürüdüm yoruldum artık
Her yanım kan revan usandım artık
Yürüdüm yürüdüm yoruldum artık
Her gelen dalımdan goncamı eğer
Unuttum gülmeyi dertlere garkım
Kalmadı Kerem’den Mecnun’dan farkım
Dağıldı dişliler dönmüyor çarkım
Yorgunum yokuşa sürmeyin beni.
Zalim tuzağını kurmuş ya bana
Daha dün çocuktun ne/tez büyüdün
Bak şimdi Askere gidiyon OĞLUM
Sen bu sülâlenin gonca gülüydün
,,,Yaktın yürekleri küle çevirdin
,,,Yolun açık olsun git güle güle
Daha dün çocuktun ne/tez büyüdün
Bak şimdi Askere gidiyon OĞLUM
Sen bu sülâlenin gonca gülüydün
,,,Yaktın yürekleri küle çevirdin
,,,Yolun açık olsun git güle güle
Bir vefasız sevdim,yürek yaralı
Yok/mu bu derdimin çaresi yarab..?
Bir sevda uğrunda,bahtım karalı
Yok/mu bu derdimin çaresi yarab..?
Sonunda oh olsun dedirttin bana
Gayri ben yolum/a yanlız giderim
Kendi çıkmazını bıraktım sana
Gayri ben yolum/a yanlız giderim
Sildim attım artık senli dünleri
Sevmişim yürekten yemişim vurgun
Çağlayıp akardım şimdiyse durgun
O hayırsız YÂR’den bu kalbim yorgun
Özünden sevecek yokmudur dostlar?
Kalsamda ekmeksiz olsamda tuzsuz




-
Alâttin Kaya
-
Hayrullah Cırık
Tüm YorumlarMerhaba Durak bey ! benim adim Alattin Kaya . Bir siiriniz ile ilgili Beste calismam var ve bu konu ile ilgili sizinle gorusmek istiyorum, Ben yurt disinda yasamaktayim ve sizinle irtibat kurabilecegim Telefron yada E-mail adresiniz varsa bana bildirirseniz memnun olurum. Sizden cevap bekliyorum,. ...
tebrikler