Bir şiir yazayım olsun bayramlık
Okuyanlar duysun ona hayranlık
Bu sadece duygu değil kurbanlık
Kâğıt bilmem,Kalem bilmem,Dil bilmem
Hüzünlü,neşeli demem yazarım
Vuslatsız bir Aşka düştü yüreğim
Yanışım birbaşka tütüşüm başka
Yâr ile murada ermek ereğim
*** Dilekler birbaşka gerçek birbaşka
*** Benim neler çektiğimi kim bilir
*
"Bin dokuz yüz, yirmi yedi" yılında
"İki yüz bin" #Yahudi,
"Sekiz yüz bin" #Ermeni’ye kimsenin ruhu duymadan
isim-soyisimleri Türkçe’ye çevrilerek Türk kimliği verildi.
Aslında bu pek önemli bir konu değil.
*
Boş yere harcama gençlik varını
Aklını başına al deli gönül
Arama bulaman gönül yârını
Bin atın yokuşa sür deli gönül
Kim tanırda seni alır selâmın
Ya da günlerce görüşmek için uğraşırsın,
muhakkak önemli bir işi vardır.
Tamam dersin beklersin.
Sonra ararsın, hem de defalarca...
Açmaz...
Bir şeylerin ters gittiğini hissedersin,
Boşuna hayal kurmuşum,
Kendime düşman olmuşum.
Aşkından ben yorulmuşum
Kendime düşman olmuşum.
Şu gönlüme yara açtın
Seni sevdim seveli,
Kederli hüzünlüyüm
Sen gönlüme gireli
Gülmediki hiç yüzüm
""Anladımki bu aşk'ta,
""Şansım yok iki gözüm
Seni sevdim seveli,
Kederli hüzünlüyüm
Sen gönlüme gireli
Gülmedi ki hiç yüzüm
""Anladım ki bu Aşk’ta,
""Şansım yok iki gözüm
Kimmiş O Dürzü..
İBADET GİZLİDİR...
İbadet gizlidir,iman görünmez
Ne diye hakkımda yazarsın dürzü
Yaşantıma benim ortakmı oldun
Özledim huzuru tatmadım hazı
Hep dertli çaldırdın sevda'da sazı
Türlü derde boğdun zeh'rettin yazı
Nere gidip kime derdim yanayım?
Bu bi-çare yürek ararken deva




-
Alâttin Kaya
-
Hayrullah Cırık
Tüm YorumlarMerhaba Durak bey ! benim adim Alattin Kaya . Bir siiriniz ile ilgili Beste calismam var ve bu konu ile ilgili sizinle gorusmek istiyorum, Ben yurt disinda yasamaktayim ve sizinle irtibat kurabilecegim Telefron yada E-mail adresiniz varsa bana bildirirseniz memnun olurum. Sizden cevap bekliyorum,. ...
tebrikler