Neler çektim neler bir ömür boyu
Birtürlü huzuru sağlayamadım
Hayat denen yaşam derin bir kuyu
,,,Oturup halime ağlamayadım
,,,Felekle barışı sağlayamadım
Ufak tefektir boyu
Yalanları diz boyu,
Tam bir Yahudi soyu
*** Dediğni inkâr eden
*** Fırdöndü'ye bak hele
Güz gelince yaprak döner gazele
Doğmuşum anamdan gamla el ele
Gönlümü kaptırdım ben bir güzele
Doğmuşum anamdan gamla el ele
Bir garibim garib uçtum yuvadan
Ne zaman derya'nın dalsam seyrine
Tarifsiz bir huzur dolar içime
Aldırmazlar benim sesizliğime
,,,Çarpar Usul usul kayalıklara
,,,Yoklar sahilleri gamsız dalglar
Çıktın sevda bahtıma
Oturdun YÂR tahtıma
Uy şu gönül ahtına
Gel gönlümün yarası
Ben ne yaptım bilemem,!
Nasıl cezb etmişti şehrin neşesi
Gel gör gurbet beni ne hale koydu
Uzaktan hoş imiş davulun sesi
Gel gör gurbet beni ne hale koydu
Güzel bir yaşamın hayalin kurdum
sen yoksun ya.
sabah olunca yatağımdan neden kalkacağım.
sabahleyin nazlanarak kime günaydın diyeceğim.
kime tavır yapacağım.
kim soracak bana ne oldu gene diye.?
kimi bekleyeceğim gelecek diye göz ucuyla.?
Yıllarca hasretle yolun gözledim
Bende unuturum gelmezsen gelme..
İnan ki ben seni çok çok özledim
Bende unuturum gelmezsen gelme..
Hüzünle yaşarım hasret koynunda
Yıllardır hasretim mah cemaline
Bir gece düşüme gelsen ne olur
Hava ve su gibi muhtacım sana
Bir gece düşüme gelsen ne olur..
Gelen'den geçen'den, sordum hep seni
**
Kim vurulmaz senin gibi geline
Savrulmuşum görür görmez yeline
Canım kurban olsun tatlı diline
Yar boynumu büke büke giderim
**




-
Alâttin Kaya
-
Hayrullah Cırık
Tüm YorumlarMerhaba Durak bey ! benim adim Alattin Kaya . Bir siiriniz ile ilgili Beste calismam var ve bu konu ile ilgili sizinle gorusmek istiyorum, Ben yurt disinda yasamaktayim ve sizinle irtibat kurabilecegim Telefron yada E-mail adresiniz varsa bana bildirirseniz memnun olurum. Sizden cevap bekliyorum,. ...
tebrikler