Sayıklayıp adını,durdum yine dün gece
Hayal oldu bu aşkım,çözülmeyen bilmece
Korkuyorum inan ki bir'gün bitecek diye
Beni sensiz bırakma,ölürüm hece hece.!
Düşümde hayalimde,uyuturum her gece
karanlıkta kaldım sen gittikten sonra
ışıgım sen idin aydınlığım sen
gözlerimde ferim söndü
gözüm sen ömrüm sen
yaram kanıyor derin dertlerim
kanım sen canım sen
Ölmek nefessiz kalmaksa eğer
Ömrümün baharı var/ise gelsin?
Yâr için ölmeye inan/ki değer
Ömrümün baharı var/ise gelsin?
Bilen varsa desin bana birisi
*
Gönlümün sultanı nazlı cananım
Sana bu sevdamı yazsam olmuyor
Yazarsam’da kalem kâğıt küsüyor
Yazmasam olmuyor,yazsam olmuyor
Nasıl anlatayım size halimi?
Böyle boynu bükük koyan zalimi
Kitap arasında kuru gül gibi
Bulmuşta kaybetmiş biri gibiyim
Uğruna her şeyim etmiştim feda
Deli sevdan biter
Başlar sessizlik
Hüzünler doldurur,
Unutamazsın
delice seven O kalbi,
uyutamazsın
Şişede durduğu gibi durmuyor
Sevda yarasına merhem olmuyor
Galonla içsen de dünü silmiyor
Siler sanıyorsun,silmiyor işte
**
Aşkın yarasına olmuyor derman
Geçip gider zaman dakika saat
İnsanca yaşamak dostlar zor sanat
Ölüm yaklaşıyor açarak kanat
,,,Gerek yok,yok yere gönül kırmaya
,,,Kime Bâki kalmış ömür dediğin ?
*
Çabuk gelir geçer biter seneler
Kayıp gider elden ömür dediğin
Felek kalburunda sessizce eler
Kayıp gider elden ömür dediğin
Kucak açılmazsa dost'mu sarılır
**
Bir zaman gül idim güller içinde
Şimdi gazel oldum dallar içinde
Yüklendim derdimi allar içinde
Tükenip gidiyor ömür dediğin
**




-
Alâttin Kaya
-
Hayrullah Cırık
Tüm YorumlarMerhaba Durak bey ! benim adim Alattin Kaya . Bir siiriniz ile ilgili Beste calismam var ve bu konu ile ilgili sizinle gorusmek istiyorum, Ben yurt disinda yasamaktayim ve sizinle irtibat kurabilecegim Telefron yada E-mail adresiniz varsa bana bildirirseniz memnun olurum. Sizden cevap bekliyorum,. ...
tebrikler