En derin hislerle bakıyorum sana
Kah çok aşık deli divane
Hah elimi yakanda bir nefretle
Ortası yok bu aşkın anladım ,
Ben sana hep uçurumun kıyısında,
Okyanusun ortasında
Ya da lavların pençesinde bir yanardağdan baktım.
Olmadı hiç gül gülistan.
Olmadı hiç göl kıyısı
Ya da yeşil bir orman.
Huzur vermedi ama
Doyumsuz bir aşk verdi sevdan.
Kayıt Tarihi : 28.06.2026 18:23:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!