Darıldım bende
Eteğimde çiçek demetlerim ben
Hasretle bakınça, erildim bende
Geleçeğini bekler ümitlerle ben
Selamını duydum, serildim bende.
Gezip tozduğumda sinem bağlarda
Karanfil Nergis gül kokan dağlarda
Hasreten yarim'in gözler ağlarda
Selam sabahın yok kırıldım bende.
Sevdiği anlatır umrum olmadı
Hani deliyim der selam salmadı
Kulağını kapatır muştu almadı
Özledim çok mu çok darıldım bende.
Günler ve aylarca hasret yaşadım
Zemheri soğunda yazın üşüdüm
sevginin yolunda aşkla ışıdım
Gözlerine baktım sarıldım bende.
Kıskançlıkla hırsla şiir yazarsan
Sevdamı deyince belki sezersen
Yüreğine tek ismmimi kazırsan
Utandım gönlüme, karıldım bende.
Kurban olurum ben senin boyuna
Yalan dolanlarla gelmem oyuna
Bir tas su içmeye gelmem kuyuna
Dost musun düşman mı soruldum bende.
Gece gündüz özleyip yanmıyorsan
Eğer beni hasretle anmıyorsan
Kabusları görüp de uyanmıyorsan
Yazamadım korktum duruldum bende.
Zeynep Saylan
17/06/2026
Zeynep Saylan
Kayıt Tarihi : 22.06.2026 00:59:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!