Sen, Tanrı'nın yazdığı en güzel şiirsin...
Bir mısran gözlerinde saklı,
Bir mısran gülüşünde...
Ben ise ömrüm boyunca
Seni okumaya çalışan bir âşık gibi.
Cennet gözlü güzel kadınım,
Bakışlarında sabahın ilk ışığı saklı.
Kirpiklerinde usulca dinlenir akşam,
Gözlerin gönlüme düşen en eski şarkı.
Sesinde rüzgârın yumuşak tarafı var,
Gülüşün bahara açılan gizli bir kapı.
Ne bir yıldız anlatabilir seni,
Ne de denizlerin en derin mavisi.
Kelimeler yorulur seni anlatırken,
Şiirler eksik kalır yanında.
Bir ömürlük mutluluk gizlenmiş,
Gözlerinin sessiz anlamında.
Sen, Tanrı'nın yazdığı en güzel şiirsin,
Her dizesi kalbime işlenmiş.
Sen kaderime düşen en güzel satırsın,
Cennet gözlü kadınım...
Bir ömür yetmez seni sevmeye,
Bir ömür yetmez seni anlamaya.
Sen benim şiirim, sen benim yarımsın,
Sen benim en güzel duamsın... 🌹
Kayıt Tarihi : 13.06.2026 22:05:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!