Bu Şehirden Giderim Şiiri - Bilal Dülek

Bilal Dülek
38

ŞİİR


2

TAKİPÇİ

Bu Şehirden Giderim

Bu şehirden giderim bir gece vakti,
Sokak lambaları ardımdan bakar sessizce.
Bir ben eksilirim kaldırımlardan,
Kimsenin umurunda olmaz belki de.

Bir istasyon olur son durağım,
Elimde yarım kalmış hayallerim.
Cebimde birkaç kırık anı,
İçimde susturamadığım özlemlerim…

Bu şehir çok şey aldı benden;
Gülüşümü, uykularımı, hevesimi…
En çok da sana inanan kalbimi bıraktım
Şimdi hangi sokağa dönsem eksik biriyim.

Kahve kokan sabahlar vardı bir zaman,
Beraber yürüdüğümüz o caddeler…
Şimdi sen yoksun diye
Bütün şehir üstüme gelir geceleri.

Bu şehirden giderim,
Arkamdan kimse seslenmesin.
Bir şarkı çalsın uzakta sadece,
İçinde biraz sen olsun, biraz hüzün…

Belki bir deniz kenarında
Yeniden başlamayı öğrenirim.
Belki unutamam seni ama
Acımayı bırakırım kendime.

Ve bir gün adımı duyarsan bir yabancıdan,
“İyi biriymiş” dersin içinden usulca.
ben seni severken bile
Kırmaya kıyamadım bu dünyada…
Bu şehirden giderim artık,

01 06 2008
Yazan Bilal Dülek

Bilal Dülek
Kayıt Tarihi : 20.05.2026 00:36:00
Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Şiiri Değerlendir
Yorumunuz 5 dakika içinde sitede görüntülenecektir.

Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!