güneşin ısıttığı bir şehir ölüyor,
yalnız..
tedirgin..
yalancı kasıma beş kala...
varlığın onarılmaz hüznü,
hiçliğin daimi öfkesine yeniliyor.
savunma hattı hayli çelimsiz
içten fethi gecikmiş,
devasa burçlar yıkılıyor..
sessizlik yüklenip
fermansız buyruklara esir düşen
bir şehir ölüyor.,
göğe takılı zülüfler,
dermansız bakışlar hep mağrur.
tırnak batığı düşler kesilirken;
gözlenen trenler gecikir
sigaranın tüten dumanında..
avuçlarda yeşeren gün,
akla karalanan şiirler de sönüyor.
şakaklardan sokaklara taşan
meyus çırpınışlar soluyor,
aykırı güllerin kıyısında.
zaman silinip, söz biterken,
kadife tenli gülüşlerde yeşeren
bir şehir ölüyor,
yalancı kasıma,
beş kala....⚘
.....özlem/
ekim/yirmi altı
Kayıt Tarihi : 26.10.2024 21:47:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Seninle anladım ki bu böyle değilmiş. Bazı insanlar taşkın bir dil yeteneğine sahip oluyormuş. Onlar için yoğun yazmak, yüzeysellik değil; zihnin doğal ritmiymiş.
Şehir metaforunu şiirin başından sonuna kadar hiç düşürmeden taşıyabilmeni imrenerek okudum.
Ne diyeyim ben; kalemin hiç mi hiç susmasın arkadaşım. Var ol..
caniçim, kalem dostum yorumuna geç kalmışım üzgünüm. pasını döküyoruz ciğerin belki. içte kalsa soylu bi çürümenin izi büyümek zorunda kalacaktı.
nahif yüreğine sonsuz teşekkürlerimle..
sokak aralarında güz gezintisi hüzün süprüntüsü oldu hocam, teşekkürlerimi sunuyorum....
Keyifle okudum ve bu harika eser için seni kutluyorum. Emeğine sağlık!
kalben sevgililerimle.
büyüleyici şehirler yanıltır güzellikleri seyre dalarken, sunduğu endamları ardında hep bir hüznü gizler, anıları depolar ikinci yüzünde..gidilmeyen lokasyonlar çizerim bu yüzden sevgili Huri Hocam daima..devamı da gelecek sanırım, karalamalarım sokakları, duvarları arşınlıyor gibi..
kalbi sevgilerimi iletiyorum..?
TÜM YORUMLAR (4)