Hırçın, kızğın, huysuz bir adamın ben
Sevmek zordur
Bazen sebepsiz asılır yüzüm
Bazende terstir güzellik beklediğin sözüm
Hem geçimsizim
Hem kıskancım
Öyle kolay değildir beni sevebilmek
İlk zorlukta yoldan döneceksen hiç sevme
Yada her zorlukta yorulacaksan hiç gelme
Huysuz bir adam olduğumu söylemiştin
Söylemediğim,bilmediğinse
Yürürsen yol olurum
Ağlarsan göz yaşı
Gülersen sebebi
Düştüğünde elini hiç bırakmayan
Git demezsen yanından hiç ayrılmayan olurum
Adım atarsan bilirsin ben varım
Koşarsan ardından koşanım
Diz çöktüğünde elini tutanım
Her yerde her koşulda yanında olanım
Bunu bil
Fakat işte
Hırçın huysuz kızgın bir adamım ben
Bilde öyle sev
Kayıt Tarihi : 27.06.2026 01:23:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Ben buyum seveceksen böyle sev dediğimiz anlar vardır Mart 2024 te öyle düşünmüş öyle demişim




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!