Sensizliğin adını koyalım gel
Gelde sensizlik utansın kal
Kalda gelmeler kıskansın gül
Gül ki sus
Hep öyle hatırlan konuşma
Sensizliğin adını koyalım gel
Gel mutluluk olsun kal
Kalda sensizlik utansın gül
gülde öyle hatırlan sus
Susta yalanların dökülmesinortayab
Bilirsin konuşursan inanırım
İnanırımda yeniden yıkılırım
Yıkılırımda öldü sanırlar
Dost düşman genç halime acırlar sus
Gel gelde sensizliğin adını koyalım
Ölüm diyelim
Zulüm diyelim
Yeter ki iki kelime edelim
Sonra ne olur sus
Susta kelimeler utansın
Utansınlarda bakışlara vursunlar
Vursunlarda şu sensizliğin adını koyalım
Kayıt Tarihi : 26.06.2026 23:45:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Yüreğinizin tam ortasında anlatamadığınız bir hüzün vardır Neyin var sorusunun cevabı yoktur ama o yürekteki hüzün hep oradadır Öyle bir ortamda 2021 yılında yazılmış bir şiirdir




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!