Bir rüyaydı varsay ...
Her gününü bin yıl gibi yaşadığımız bu aşk ...
Ve sen gittin uyandık ... ve bu düş bitti...
Uzun saçların vardı ...
Omuzlarından siyah siçim gibi aşağı uzanan
Ben belki de kendimi yeteri kadar anlatamadım
Belli ki seni nasıl sevdiğimi sen hiç anlayamadın
Hep el üstünde tuttum seni kirlenmesin diye anılarımız
Yokluğunda kahrettim kendime ,çaresizliğime
Yanında olamayışıma , elini tutamayışıma , gözlerine bakamayışıma
Kahrettim birbirimize bu kadar geç kalışımıza
Beklemiyordum bu sonu haksızlık ettin sen
Her halinle seviyordum kıyamazdım sana ben
Anlamadın bir türlü seven gönlümün dilinden
Gözüme baka baka aşkımıza kıydın sen
Arasanda bulamazsın benim gibi seveni
Yoruldum artık bitti dermanım
Çekmiyor dizlerim kalmadı takatım
Ha düştüm ha düşeceğim tutanım yok yalnızım
Ben yanlızlığın esiri oldum …
Büyülendim ,kapıldım o gözlere
-----Eskiden di... ---
Böyle değildin eskiden sen …
Böyle soğuk durmazdın , böyle ilgisiz …
Varsam da olur, yoksam da kader demezdin hiç…
Dertliysem dertli olurdun , ben gülersem sen kahkahanla inletirdin yeri göğü
Onsuz gecelerde bir ölüm sessizliği sarar içini
Dilinin ucuna gelir de anlamayacağını bilir söyleyemezsin derdini
Sırtını verdiğin dağ, can bildiğin el olup çıkınca karşına
Önceleri gördüğünde çarpan kalbin , atsa da bir atmasa da
İlk durağı sen olurken önceleri
---Eyledim ---
Sen hep uzaktın bana …
Ben uzakları yakın eyledim …
Bir tutam sevgin için vefasız…
Ben bu ömrümü heba eyledim…
--- Fedakarlık ---
Davetiyeni kapıya bırakmışlar ben yoktum evde
Güzel bir zarf içerisinde biraz ıslanmış şekilde ulaştı elime
En mutlu günümüz diye başlıyordu başı sonunu getiremedim
Bir volkan patlaması misali biranda tutuştu yüreğim
---- Geciken Vuslat----
Yıllar yılı saadetimi aramışım yanlış kalplerde
Yanı başımdaymış da görmemişim bakar kör gözlerimle
Hep bir ışık ararken zifiri karanlık yerlerde
Boşa hırpalamışım kendimi yaban illerde
---- Gençlik Hataları---
Her gece yudum yudum kendini öldürmek nasıl bir şey
Sen bilemezsin …
Ama ben sayende öğrendim …
Ne buluyorsun şu zıkkımda demesi kolaydır
Kafası rahat , gönlü boş olana …




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!