Bıraktım oluruna bende herşeyi
Anladım ki sende sildin beni, diğerleri gibi
Sende anlamadın , yok yere harcadın sevgi mi
Viran ettin aşkınla çarpan gönül evimi …
Kolay mıydı? Sevmeden seviyorum demek
Senden sonra bir türlü gelemedim kendime
Maziyi silemedim hiç plan yapamadım geleceğe
Takılı kaldım senli anılarda boş verdim her şeye
Nefesim daralıyor yokluğunda ruhum acılar içinde
İnceldiği yerden kopabilir artık hayat
---------- Dedem --------
Torun elattan tatlıdır olmuştu son sözü dedemin
Onu bir daha böyle dertli bir daha böyle bitkin görmedim…
---Delikanlı derler---
Ben, sevdim mi adam gibi severim …
Öyle yalanım, dolanım olmaz …
İçimden geldiği gibi dökülür kelimeler yüzüne insanın…
Ben, adamın ardından konuşmam…
Desem ki…
Bırak iki cihanı da sahte yüzlere, tut ellerimden, benimle gel.
Sana verecek yüreğimde ki sevgimden başka bir şey olmadığını bilsen de gelir misin?
Desem ki…
Sen nefesimsin, yokluğunda boğuluyor, yalnız bir başıma karanlıklarda yitiyorum
Gecemden de karanlıklaşan günü mü aydınlatıp nefesim olur musun?
Yıllardır beklerim senin yollarını
Kader daha doğarken örmüş ağlarını
Yaralı kalbim çekemez nazlarını
İnsaf eyle gönlüme dön artık gülüm
Bitir şu hasreti gülsün bu yüzüm
Hasret bıraktın yıllarca sesine nefesine
Hiç acımadan terk ettin beni kaderime
Kapanmadı açtığın yaralar hala yüreğimde
Hiç umudum yoktu seni tekrar göreceğime
Hep mutlusundur diye avuttum kendimi
Karanlık dünyamı hepten kararttın dün gece
Ortada kalakaldım ,aklımda çözmesi zor bir bilmece
Aşkının ışığıydı aydınlatan kalbimi içimde
Beni can evimden vurdu son sözlerin dün gece
Senin de sevdiğine inanmıştım
Yalan dünya ben senin ile yenişemedim
Vurdun hep sırtımdan yüz yüze hiç cenk edemedim
Dost kim düşman kim bir türlü bilemedim
Dünya yere batsın güzelliğin senin
Sarmış etrafını çirkeften bir duvar




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!