Ben o Aşka küstüm
Döktüm şiirlere kinimi
bir tren istasyonunun
Kirli tavanına astım
geriye kalan ömrümü
İktidarsız kalan
Müslüman delikanlılar
niyetlerini bozdular
“Bir kereden birşey olmaz”
Ayaz vurdu
Temmuz ayında
Yeni yapraklanmış
Tomurcuklara
Uzayıp giden dağlar anlatır
gün batımının nerede olduğunu...
Isıtan bir ateşin yanar kül olur
Karanlıktan aydınlığa geçen umudu...!
Görüyoruz ki,hepimiz
Kalıplaşmış tüm düşünceler
herkes aynı rüyayı görüyor
anladım ki...
güvencesi olmayan insan
Herşeye boyun eğiyor!
Gelincik toplamaya giderdik
Tarlaya
eşek gülleri'ni toplamış derdik
bizden çok toplayana...!
Bir tırtılın kelebeğe dönüştüğünü
izlerdik
Yeşermiş güz bitiminde
ekilen tarlalar
Çıplak dallarından yaprak
gövermiş ağaçlar
Anam beni
toprağı eşeleyerek,
doğurmuş bahar ayında...
Sırf bu yüzden
Çiçeklenir duygularım...
Deniz kızları ,içimizde bir umuttu.
efsanelerde...
Çocukluğumuz da resimlerini çizerdik
hayal gücümüzle ...deftere
Deniz kızını göster bana dediklerin de
gösterebilecek kadar emin oldum




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!