Edep gelmeli ebediden
Öz gelmeli sözden
Zamanı bekletme anne
Zamanı bekletme baba
Beni büyüt şimdiden
büyüyünce geçer demiştin
peki bu sol yanımda
geçmeyen sızı ne!
...
Aydın Gürz
hep büyüyünce adam olacaksın dediler..
küçüklükte heves ettim BÜYÜK ADAM olmaya...
sonrasında hep yaşımdan olgundum büyümüştüm
sanki herşey iyi ve güzeldi
ama yıllar sonra anladım ki
olgunluk erken yaşlandırıyormuş insanı...
Ne öldü sevdan bende.
Ne de dirildi bu bedende.
Sadece bir umut tohumu oldu.
Her bahar ektim yüreğime
Kokun sindi odama her nefeste çektim ciğerime
Sen her mevsim baharsın. Tomurcuk olur açarsın.
kelimelerimin altında kalırsın,
bu vebal ağır gelir sana
büyük söz söyleme yanılırsın
bu hayat kısa gelir sana...
aydın gürz
Senden bunu beklemezdim.
Yokluğun nedir bilmezdim.
Öldürsen de ah demezdim.
Senden başka yar sevmezdim.
Şimdi gittin uzaklara
Sen,
Seni sevmenin
Hazzını bilseydin...
Kendinden vazgeçer,
Büsbütün ben olurdun
...
elimde çiçek
başım önde
parmağın zilde
aç yüreğinin kapılarını
gelen benim
öyle bir bağlandım ki
Elimde bir yırtık resmin
Dilimde tespih misali senin ismin,
Bir ömür bu senin için boşa harcanan
Kanadı yaralı bir kuş gibi sana uçmak için çırpınan
Odanın bir köşesinde
Durmakta senin hatıran ve hatıranın bir yanında senin hayalin
Yine hayalin düştü aklıma, resmini öptüm gizlice.
Ve böyle sensiz her gece, hatıran doldu karanlık odama.
Toz duman oldu yüreğim, sen yetişmedin feryadıma.
Artık her şey anlamsız
Hiçbir çare derman olmuyor yaralarıma.
Bu dünya benim için izin vermiyor sana kavuşamama.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!