hadi uzayan yollardan
uzayan kollarıma
bir umut gönder
hayat olsun baharıma
Aydın Gürz
Gidiyorsun diye bugün
Yas tuttu yine gönlüm
Kayboldu neşem heyecanım
Ölmek istiyor yine canım
Nerede o güzel gözlerin
Baharın kokusu sinsin içine
Saç tellerinden geçsin meltem
Derin bir nefes al
Çek içine yeşil rengin en huzurlusunu
Kaldır kafana gökyüzüne bak
Mavisi doldursun düşlerini
bahçevanların en sevdiği çiçek gülmüş
meğerse; dikeni eline en acıtanı sevmiş
sende her zaman avucunun içiyle sev sevdiğini
elinin tersi ile itme gönlünün bağını
Kalansa bahtiyar
gidenler arta kalan tecrübeler
kalansa memnun
gelenler hayatı anlamak
serüven devam ediyor oysaki
son perde daha inmedi
bir de köşeden bakmak lazım!
ya değişen zamandır
ya da bakılan açı
İyi ki kırdılar kalbimi.
Acılarımla yaşamayı öğrendim.
İyi ki yalan söyledir riyayı gözlerinde gördüm.
İyi ki konuştular duymadığım yerlerde. Sırtımı dayayacağım duvarları öğrendim. İyi ki görmedim beyinlerinde kirli düşleri. Bilginin ağır olduğunu öğrendim.
Onlar balık yakaladım sandılar.
Ama bilmediler balığın kendini astığını.
balta balta olalı hesap sormamıştır ne kendine ne de kendini tutana...
Bırakıp ta gittin oldun ellerin.
Sen yoksan eğer bu canı neylerim.
Beni üzmekse düşüncelerin
Başardın gülüm üzdün beni sevin.
Ben hiç kimseyi sevemem diyordum.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!