Sensiz mevsimlerin tadı kalmadı
İlkbahar yaz ve kış, güz den usandım
Mutlu eden bir tek sözün olmadı
Beni kırıp döken söz den usandım
Geçiyor seneler sönüyor ferim,
Yaklaş şöyle yanıma, beni sensiz bırakma,
Seninle her nefesi, almaya razıyım ben.
Benden başka birine, sakın sevgiyle bakma;
Gözlerinde bir ömür, kalmaya razıyım ben.
Dün akşam rüyamda görürken seni
Kalbimde yanan bir ateş gibiydin.
Bütün şehvetimle öperken seni
Ruhumda doğan bir güneş gibiydin.
İnanıp aşkıma benim olurken
Madem ki bu aşkı değersiz gördün,
Son kez gözlerinde sızar giderim.
Madem ki araya duvarlar ördün,
Bu sevdaya destan yazar giderim.
Öyle bakma üzüm gözlüm
Şarap gibi çarpıyorsun
Sofra bezi yaptın beni
Gece gündüz çırpıyorsun
Laf söyletmem ben ece me
Bilmiyorsan sevdiğimi
Sorupta öldürme beni
Senin olan yüreğimi
Kırıpta öldürme beni
Aktı yıllar aktı bunca
Gülüşünü ömür saydım
Bile bile öldür beni
Şarhoş idim yeni aydım
Güle güle öldür beni
Biliyorum Yarabbi, elbet bu bir imtihan,
Şu Yahudi soyuna tokat atsan olmaz mı?
Her şeyi sen bilirsin, her şeyi sen görürsün
Ebabil kuşlarıyla taşa tutsan olmaz mı?
Yaz bitti güz gelecek, diye biz bekliyorken,
Sabah uyandığımda, bir baktım ki yağmış kar.
Seni her şiirimde, konuya ekliyorken;
-Kaçkarların tepesi, yine oldu beyaz yar,
-Sen de bana yağsaydın, olmaz mıydım bahtiyar.
Eşkıyalar keser ise yolunu,
Verilecek baç olurum sevdiğim.
İster isen kurban diye canımı
Al kınalı koç olurum sevdiğim.
Bu sevda ezelden sanma ki yeni




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!