Allahtan korktum hep bir iş yaparken
Fakir fukarayı soyup gezmedim
Millet avantadan köşe kaparken
Kimseye boynumu eğip gezmedim
İman etmişiz biz Allah Kerimdir
Akıp gitti seneler, bahar geçti, yaz bitti,
Kim ister ki gönlüne, kış gelsin de güz bitsin.
Maddeye değer verdik, yüreklerde haz bitti;
-Felek izin ver artık, bir işimiz düz gitsin,
-Karıştırma dertleri, ayrı ayrı süz gitsin..
Karlar yağmış Kaçkarlara bakarım,
Ay dan güzel yüzün gelir aklıma.
Sevdan ile yüreğimi yakarım,
Beni yıkan sözün gelir aklıma.
Özlemin çökünce bu gönül azar
Göresim gelince göremiyorsam
Baldan dudakların olsa ne yazar
Öpesim gelince öpemiyorsam
Derman sanıyorken seni derdime
Güneş gibi doğdun gecelerime,
Huzmenin içinden çıkıpta geldin.
Bir seni yazarım hecelerime,
Kalbimin içini yakıpta geldin.
Şöyle bir geçmişe baktım da demin
Yaşta da altmışa dayandık işte
Aynaya bakınca olmuşum emin
Saç sakal beyaza boyandık işte
Binden çoktu belki de bozmamız tövbemizi,
Gel! demişti Mevlana, gittik Elhamdülillah..
Mevlam esirgemesin, yürekte sevgimizi
Gel! demişti Mevlana, gittik Elhamdülillah..
Nasip oldu ziyaret Hazreti Mevlanayı,
Şu sevdanın yolu dikenli gibi,
Baka baka gidiyorum Nalan’ım.
Dalgalar vurdukça yelkenli gibi,
Bata çıka gidiyorum Nalan’ım.
Şu koca dünyaya sığmayan gönlüm;
Bir çift kara göze kapılıp gitti..
Seninle hayaller kurduğum ömrüm;
İki kelam ile yıkılıp gitti..
Beynime kazıdım en güzel resmi,
Gönülden gönüle köprü kurunca,
Gözüyle gönlümde görür yar beni
Bir tatlı gülüşle kalpten vurunca,
Diyardan diyara sürür yar beni.
Düşüncemde oydu bütün işimde




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!