Bir gün dönersin diye, hep açık bırakmıştım,
Gönlümdeki penceren, kapanmıyor sevdiğim..
Sen beni unuttun da, ben nasıl unutayım;
Yürekteki penceren, kapanmıyor sevdiğim..
Kara gözler aklımı alıp gitti gideli,
Öyle çekip gitmekle, ne geçti ki eline?
Seninle sevdamızda, yarışsak olmaz mıydı?
Sende gönül verseydin, sarılsaydım beline,
Mutluluğu birlikte, kırışsak olmaz mıydı?
Vermişsin hükmümü, kararın kesin!
Kır şu kalemi de, bitir sevdiğim.
Belki biz o zaman oluruz esin,
Kır şu kalemi de, bitir sevdiğim.
Gönül denen yurdum senin sevdiğim,
Bir tek seni sevdi isem kime ne?
Boğazımdan geçmez sensiz yediğim,
Bir tek seni sevdi isem kime ne?
Sanma ki yürek de bu hasret diner,
Sensizken geliyor dünya bana dar.
Seninle her kışım bahara döner;
-Varlığın canıma can katarken yar,
-Kimse incitemez yokluğun kadar..
Yüzün güleç, kalbin temizdi senin,
Niye kötü şaka yaptın Metin'im.
Öyle üzüldü ki görsen sevenin,
Sel olup gözlerden aktın Metin'im.
Aniden şerbeti içmek var mıydı?
Sarı saçlı güzel kız, mahzunca bakıyorsun,
Bak seninde kalbini, çalacak biri varya..
Tatlı söz, tatlı gülüş, kalplere akıyorsun
-Ben altmışa dayandım, diyeceğim de dalya
-Mutluluklar dilerim, bir ömür sana Hülya..
Erimiş dağlarda kar, işte gelmiş ilkbahar,
Çiçek Arı'ya hasret, bende sana sevdiğim.
Sensizliğin acısı, her gün içimi yakar,
Tarla Darı'ya hasret, bende sana sevdiğim.
Ağaçlar çiçek açmış, meyve sarkar dalında,
Yağmur yağıyor yağsın, her canlı muhtaç suya,
Yüreğimde ki yangın, sen gelmeden söner mi?
Bu gece müziğiyle, daldım senle uykuya;
-Her hücremde sen varsın, başka koku siner mi?
-Yılların hasreti var, beş dakka da diner mi?
Şu yalancı dünya da, inan ki ömür kısa,
Ecel denen şerbeti, içecek herkes bir gün..
Vakti boşa harcama, iylik yap aklın varsa
Sırat denen köprüden, geçecek herkes bir gün..
Vade bittikten sonra, neye yarar ki ahlar,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!