Şimdi sen kalkıp gidiyorsun. Git
Gözlerin durur mu onlar da gidiyorlar. Gitsinler.
Oysa ben senin gözlerinsiz edemem bilirsin
Oysa Allah bilir bugün iyi uyanmıştık
Sevgideydi ilk açılışı gözlerimizin sırf onaydı
Bir kuş konmuş parmaklarıma uzun uzun ötmüştü
Bir sevişmek gelmiş bir daha gitmemişti
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




erzincan da bir adam var...
adam gibi adam, cemal süreya var....
oysa bir dilim ekmek bir iki zeytinin başınaydı doymamız...
Seni bir kere öpsem ikinin hatrı kalıyordu
İki kere öpeyim desem üçün boynu bükük...daha ne olsun !!!
şimdi gidiyorsun.
git.
gözlerin dururmu onlar da gidiyorlar.
gitsinler.
oysa ben senin gözlerinsiz edemem bilirsin.
.....
.................!
gideceklerse gitsin bıktık kaprislerden şairim kutluyorum
Oysa ben senin gözlerinsiz edemem bilirsin
Sonra......Sonrası İyilik Güzellik.......
kalktım ve gittim..
gözlerimi de aldım gittim..
hani onlarsız edemezdin, edemem derdin...
demek ki bunu sadece c.süreya diyebilirmiş diğerleri taklit edermiş.
''Aşk mı,aşksızlık mı?Senmi,SENSİZLİK ÖLÜM''
bu şiir Cemal Süreya nın en sevdiğim şiiridir.çok güzel.Tekrar tekrar okumaktan bile sıkılmıyorum.başka söze ne hacet ...süper
Bu şiir ile ilgili 50 tane yorum bulunmakta