Şimdi sen kalkıp gidiyorsun. Git
Gözlerin durur mu onlar da gidiyorlar. Gitsinler.
Oysa ben senin gözlerinsiz edemem bilirsin
Oysa Allah bilir bugün iyi uyanmıştık
Sevgideydi ilk açılışı gözlerimizin sırf onaydı
Bir kuş konmuş parmaklarıma uzun uzun ötmüştü
Bir sevişmek gelmiş bir daha gitmemişti
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Kusursuz
ÇOK NAİF ÇOK GÜZEL ETKİLEYİCİ YA MÜKEMMEL
NİYE YAĞIYORSUN YAĞMUR NEYİ ISLATMAK İSTİYORSUN YOL ISLAK CADDE ISLAK MAKSADINSA GÖZLERİMİ ISLATMAK GEREK YOK ONLAR ZATEN ISLAK
Ölüp bitiyorum şu siire
Aşk şiirleri sanırım cemal süreya'nın kaleminden geçince daha bir anlamlı
Neden şiirin tamamı yok !
Giden ben oldum sevgilim. Affet.
Elim kolum dilim bağlı. Mecburum çünkü, çünküsünü boşver. Seni kalbime gömer giderim. Belki kader kavuşturur umudu ile yaşamak daha zor , umutsuzca umut etmek çok daha zor. Şimdi tükendim, birdaha sevemem.. Senin güzel naif sevginden bulamam.
Evet bu hikayede içim yana yana gıden ben oldum. Affet...
Var, tüm yorumlar diyince görünüyor.
İnsanlara böyle itham etmeniz hiç yakışık almıyor. Her hangi bir sevinme şeklini, alçakça bir terimle ilişkilendirmekte bu denli hızlı davranmayın. Adamın kendisinin yazdığı, yaşı başı bile belli değilken, böyle demeniz hoş mu? Bunun üstüne biri size gelip "Ya beyefendi ne diyorsunuz?" Diye bir şeyler dese hoşunuza gider mi? Bu da size yakışmıyor
Neden şiirlerin tamamı yok
Var, tüm yorumlar diyince görünüyor.
Bu şiir ile ilgili 50 tane yorum bulunmakta