Şimdi sen kalkıp gidiyorsun. Git
Gözlerin durur mu onlar da gidiyorlar. Gitsinler.
Oysa ben senin gözlerinsiz edemem bilirsin
Oysa Allah bilir bugün iyi uyanmıştık
Sevgideydi ilk açılışı gözlerimizin sırf onaydı
Bir kuş konmuş parmaklarıma uzun uzun ötmüştü
Bir sevişmek gelmiş bir daha gitmemişti
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Mehmet bey, gay misiniz acaba? "yiaa" nasıl bir konuşma şekli. İsminiz de Mehmet hiç Mehmet ismine yakışır bir üslup değil bu. Lütfen adınızın anlamını bilerek yorum atın bir dahakine.
İnsanlara böyle itham etmeniz hiç yakışık almıyor. Her hangi bir sevinme şeklini, alçakça bir terimle ilişkilendirmekte bu denli hızlı davranmayın. Adamın kendisinin yazdığı, yaşı başı bile belli değilken, böyle demeniz hoş mu? Bunun üstüne biri size gelip "Ya beyefendi ne diyorsunuz?" Diye bir şeyler dese hoşunuza gider mi? Bu da size yakışmıyor
Uzaktan seviyorum seni…
Usta Şairimizi rahmetle ve özlemle yad ediyorum. Yazdığı her satırı bir mücevher değerindedir. Çok çile çekmiş zamanında ve yoksullukla geçen bir ömürde bizlere çok kıymetli bu dizeleri bırakmış. Minnet borçluyuz.
Özgür yürek ister şiir
Açık fikir
Ama vicda hak afalet olmazsa olmaz
Tüm özgür yürekli şairlere aşk ile
Oncesi lavanta tarlasi
Leylak agacinin dibinde
Opuucuk
Kuslar ustam
Hic susmayan
Kuslar
bu şiirin neden adı aşktır?
kalp dediğin zaten hiç aralıksız çarpıyor
ölesiye kadar yani
eğer ritmi artıyorsa
inanın benimkini yüksek tansiyon da artırıyor
Lütfen kalsın
20. yy'in en dandik popüler şairlerindendir Cemal Süreya.
Bu şiir ile ilgili 50 tane yorum bulunmakta