Denedim..
Hem de..
Her şeyle..
Defalarca..
İçimdeki o boşluğu..
Doldurmayı..
Ne yapsam..
Olmadı..
Hep boş kaldı..
Sevdim sevildim..
Denizleri kokladım..
Ormanlarda yürüdüm..
Ağaçlara sarıldım..
Kırlarda uzandım..
Seyyah oldum dolaştım..
Yine dolmadı..
İnandım el açtım..
Yalvardım..
Bir şey olsun..
Dolsun diye..
Ruhumdaki..
Bu boşluk..
Ama dolmadı..
Bir anlam bulamadım..
Varlığımıza..
Her şey..
Her gün..
Birbirini tekrar..
Anladım ki..
Bu boşluk..
Anlam boşluğu..
Ayhan M.
Ayhan Maloglu 2
Kayıt Tarihi : 1.04.2026 08:54:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!